آكورد حالم عوض ميشه شادمهر عقيلي
تاريخ : یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, | 23:40 | نویسنده : دارا

اينم آكورد آهنگ فوق العاده زيباي حالم عوض ميشه تقديم به همه ي طرفداراي شادمهر. 


 

ريتم:2/4

Db...........A#m........................ D#m


بی اعتمادم کن به همه ی دنیا این که با من باش

G#m...........Db.......................Eb

کنار من تنها کنار من تنها کنار من تنها

Eb...........................Db 

از اولین جملت فهمیده بودم زود

G#m....................... A#m

عشقای قبل از تو سوء تفاهم بود

Eb..............................Db 

اینقدر میخوامت همه باهات بدشن

G#m......................... A#m

با حسرت هر روز از کنار ما ردشن

A#m............Db.....................B...............D#m

حالم عوض میشه حرف تو که باشــه اسم تو بارونه عطر تو همراشه

A#m......................Db..........................B..............D#m

 

اون گوشه از قلبم که مال هیچ کس نیست کی با تو آروم شد اصلاّ مشخص نیســـت

D#m..................

بی اعتمادم کن به...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: