آکورد دیگه دیره از مازیار فلاحی
تاريخ : سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, | 22:2 | نویسنده : دارا

 ریتم : 4/4

Gm                              Cm

دیگه دیره واسه موندن دارم ازپیش تو میرم

Ab                                    Bb

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمیگیرم

Gm         Ab                               Fm

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ

       Cm          Bb            Ab             Fm       

شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

Gm   Ab  Gm           Ab                   Cm

دیگه دیره واسه موندن دارم ازپیش تو میرم

Ab   Gm  Ab                                   Bb

جدایی سهم دستامه که دستاتو نمیگیرم

Gm         Ab                               Fm

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ

         Cm        Bb             Ab           Fm

شده این قصه تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ

Cm                                Fm

دیگه دیره دارم میرم چقد این لحظه ها سخته

Fm                          Cm7

جدایی از تو کابوسه شبیه مرگ بی وقته 

Bb                                       Fm

دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم

  Cm                     Bb                             Ab

برام جایی تو دنیا نیست تو اوجه قصه گم میشم

Gm  Ab  Gm         Ab                  Cm

دیگه دیره دارم میرم برام جایی تو دنیا نیست

Ab   Gm  Ab                                     Bb

به غیر از اشک تنهایی تو چشمم چیزی پیدا نیست

Gm         Ab                            Fm

باید باور کنم بی تو شبیه مرگ تقدیرم

Cm   Ab   Bb   C                     Bb            Ab                  Fm

سکوت من پر از بغضه دیگه دیره دارم میرم


لطفا نظر بدین...!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: